سوالات متداول مشتریان
سوالات مرتبط مشتریان
نحوه ثبت سفارش چگونه است؟
در اکوپرینتر می توانید سفارش خود را بصورت “سفارش آنلاین از طریق وب سایت” یا بصورت “تلفنی” سفارش خود را ثبت نمایید.
ضمانت کالای اورجینال چگونه است؟
در مجموعه ما کلیه کالاهای قرار داده شده در وب سایت در دسته بندی پرینتر، اسکنر، دستگاه های کپی دارای ضمانت اورجینال بودن می باشند. محصولات دیگر مانند لوازم جانبی، کاغذ و کاتریج (یا جوهرهای پرینتر) دارای ضمانت نمی باشند.
تحویل کالاها در تهران و شهرستان
نحوه تحویل کالاهای وب سایت در صورت سفارش بصورت زیر است:
- تحویل در تهران:
1- پیک موتوری معتبر
2- شرکت پست
3- شرکت تیپاکس
- تحویل در شهرستان:
1- شرکت پست
2- شرکت تیپاکس
آیا سفارشات قابل پیگیری هستند؟
بله، در صورت ثبت سفارش خود، می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با تلفن مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را پیگیری نمایید.
گارانتی محصولات به چه شکل است؟
اغلب محصولات دارای گارانتی اصلی شرکتی می باشند. برخی از محصولات که توسط مجموعه ما، دارای ضمانت 24 ساعته تست می باشند.
خدمات پس از فروش دستگاه ها
مجموعه اکوپرینتر دارای خدمات متنوع به مشتریان می باشد. در صورتی که شما دستگاهی دارید و می خواهید تعمیرات، شارژ یا تعویض قطعات روی آن انجام دهید، مجموعه ما آماده خدمت رسانی می باشد.