کاربران گرامی توجه داشته باشید، کلیه قوانین و مراحل خرید در فروشگاه اینترنتی اکوپرینتر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که مصرف کننده متعاقبا موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در آینده اصلاحات و تغییراتی در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای مجموعه اکوپرینتر ایجاد شود، در همین صفحه به روز رسانی و منتشر می شود. بنابراین شما توافق میکنید، استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
اکوپرینتر به مشتریان خود امکان ثبت سفارش درهر ۷ روز هفته و به صورت شبانه روزی را میدهد.
روز کاری به معنی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، بجزتعطیلات رسمی در ایران است؛ بنابراین کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش میشوند.وضعیت کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت اکوپرینتر از طریق پیام کوتاه، اطلاع رسانی و در صف پردازش قرار میگیرند.
اکوپرینتر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اکوپرینتر، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری به پایان برسد؛ حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش، برای اکوپرینتر محفوظ است، مشتری نیز میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
خسارت در هنگام حمل و نقل:
خریدار مکلف است بلافاصله پس از در یافت کالا، اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره در مقابل کالارسان نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره، باشد؛ خریدار می تواند از تحویل کالا اجتناب کند. در غیر اینصورت، تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار، به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمیپذیرد.
نحوه بازگشت کالا:
از ارسال کالا بدون هماهنگی با مجموعه اکوپرینتر، جداً خودداری کنید.
کالا برای بازگشت، باید داخل جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال شود میبایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست 7 روزه قویا توصیه میگردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک مجموعه ما، تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید). از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با اکوپرینتر تماس بگیرید.
از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
بسته خود را به آدرس: تهران، ایرانشهر شمالی، بین نوشهر و سمندریان، پلاک 181 ارسال کنید.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط اکوپرینتر، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر بین ۷تا ۱۰ روزکاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.
محاسبه هزینه ارسال در اکوپرینتر:
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان مجموعه اکوپرینتر برسد، هزینههای ارسال به عهده اکوپرینتر است.
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت اکوپرینتر ارسال شود.
در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مجموعه اکوپرینتر، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.